20 uit-je-dip-tips van onze nieuwsbrieflezers

Lekker in je vel!

Marjolein Schurink
WhatsApp je vraag

  1. “Luister je top 10 lievelingsmuziek”
  2. “Een dagje naar de sauna; daar knap ik echt helemaal van op.”
  3. “Een paar schattige Youtube-filmpjes kijken. Van poezen, puppy’s en andere pluizige beestjes.”
  4. “Een avondje salsa dansen op een leuk salsafeest; je negatieve energie omzetten in positieve!”
  5. “Als ik me rot voel doe ik een rotklusje. Depri ben ik al, dus een slecht humeur krijgen kan niet meer. En in leuke dingen heb ik toch geen zin. Als het rotklusje af is, helpt de voldoeding daarover de bui verdrijven.”
  6. “Languit op mijn yogamat, knieën richting borst, armen er omheen en zachtjes heen en weer wiegen. Het voelt voor mij alsof ik getroost word....”
  7. “Zorg dat je altijd één van je favoriete films, series of cabaretvoorstellingen klaar hebt liggen. Werkt bij mij altijd.”
  8. “Een flink stuk wandelen in de natuur.”
    winter-tuinen
  9. ”Radio 5 aanzetten en keihard mee galmen met gouwen ouwen.”
  10. “Even knuffelen met mijn hond.”
  11. “Oude homevideo’s van vroeger bekijken. Toen ik zelf klein was, of toen de kinderen klein waren. Ik ben dan zo blij dat we al die mooie momenten bewaard hebben.”
  12. “Om mijn hoofd op te ruimen, ruim ik altijd mijn huis op. Muziekje aan en gaan. Naderhand is mijn woede gezakt en het huis mooi schoon. En daar wordt ik dan weer blij van.”
  13. “Ik trek er met mijn fotocamera op uit. Door je blik bewust en met aandacht naar buiten te keren, kom je letterlijk uit je hoofd.”
  14. “Ik schrijf het van me af. Soms wil of kan ik dingen niet delen met anderen. Zo’n dagboek of schriftje helpt dan.”
  15. “Boek een massage. Niets is zo fijn om de gespannen spieren weer te laten ontspannen.”
  16. “Als ik een rotdag heb, dan cancel ik alles waar moeten voor staat. Alle verplichten waar ik geen zin in heb op dat moment vervang ik door dingen die ik wél wil doen. Dat geeft me weer de positieve energie om de verplichtingen op een later moment na te komen.”
  17. “Even flink tekeergaan met mijn aerobicsclubje.”
  18. “Een boekje met heerlijke reisfoto’s bekijken.”
  19. “Ik koop dan een ‘blijmaker’ voor mezelf. Iets kleins waar ik blij van word. Een tijdschrift, bosje bloemen, een nagellakje.”
  20. “Maak van je volgende maaltijd een feestje. Kook met aandacht en dien het mooi op.”

Met dank aan onze nieuwsbrieflezers voor de input!

* Bron plaatje met de poezen: Pinterest

Blogster Hetty

Als natuurgeneeskundig en orthomoleculair therapeut ben ik gespecialiseerd in de relatie tussen lifestyle en gezondheid. Ik schrijf voor A.Vogel en ben vaak op TV te zien bij Koffietijd en andere programma’s!

Blogster Barbara

Blogster barbaraHi! Ik schrijf als webredacteur van www.avogel.nl artikelen over de meest uiteenlopende onderwerpen die over gezondheid gaan. Lees je mee?

Blogster Marjolein

Hoi, ik ben Marjolein. En schrijf dagelijks ‘gezond leesvoer’ voor A.Vogel. Ken je bijvoorbeeld de A.Vogel nieuwsbrieven al? Dan ken je mij ook:-)

Laatste wijziging op deze pagina: 12-12-2016

Heeft u een vraag of opmerking na het lezen van dit blog? Stel deze gerust...

U kunt bij ons terecht voor al uw vragen over de uw gezondheid, A.Vogel-producten, de tuinen, of uw bestelling in de webwinkel.

Neem contact met ons op!
Ontdek de Duivelsklauw!

Atrosan tabletten. Traditioneel kruidengeneesmiddel ter verlichting van milde gewrichtspijn en reumatische pijn. Lees voor gebruik de bijsluiter.

Atrosan tabletten
Hoe zit dat...?

Waarom ontstaan de beste ideeën onder de douche?
’s Morgens sta je op, je neemt een douche en … ineens bedenk je de oplossing voor het probleem waar je gisteren de hele dag over zat te piekeren! Waarom juist op dat moment?

Lees hier waarom!

Kracht uit de natuur

De natuur geeft ons alles wat we nodig hebben om onze gezondheid te behouden.

Ontdek de A.Vogel Tuinen!
Gratis boek Vullen of Voeden bij bestelling > €20

Ontvang elke maand van A.Vogel tips voor een gezonde lifestyle.

tip

Ontvang maandelijks handige tips en weetjes over gezondheid en lifestyle.

Schrijf je nu in >